Tadqiqot: dunyo aholisining 80% E vitamini etishmasligi

Nov 20, 2017 Xabar QOLDIRISH



Xalqaro vitamin va oziq-ovqat tadqiqotlari jurnalining yaqinda chop etilgan maqolasida dunyo aholisining atigi 21 foizi d-alfa tokoferol (vitamin E) litriga 30 mikromolni tashkil etadigan kunlik doza borligini aniqladi. O'quvchilar E vitaminining bu dozasi foydali ekanligini ko'rsatdi tananing immun funktsiyasi, kognitiv funktsiyasi va yurak-tomir sog'lig'i uchun.



Tadqiqot 2000 yildan 2012 yilgacha bo'lgan davrda Germaniyada E vitamini qabul qilish va E vitamini konsentrasiyasini nashr etilgan adabiyotlar orqali o'rganib chiqdi. Tadqiqotchilar E vitamini tavsiya etilgan iste'mol qilish uchun 15 mg / (RDA), dunyodagi 14 yoshdan oshgan barcha odamlarni o'z ichiga olgan prognostik o'rtacha emizikli (ERA) 12 mg / kun dozasi. Tadqiqotchilarga ko'ra, dunyodagi E vitamini iste'mol qilinishining 82% RDA va ERA dan past bo'lgan.


Bundan tashqari, tadqiqotchilar dunyo aholisining 13% E vitaminining konsentratsiyasi 12 mikrodan kamroq bo'lganini aniqlashdi, bu qiymat immun tanqisligi kasalligiga moyil bo'lgan odamlarga nisbatan past, va bu guruh yangi tug'ilgan chaqaloqlarda va bolalarda eng ko'p uchraydi. Vitamin E bolalari uchun immunitet vazifasini va retinal funktsiyasini yaxshilashi mumkin.



Sizning kuzatuvingiz uchun tashakkur, biz bilan bog'laning! Bizning javobingizni kutmoqdasiz!

Tel: + 86-29-6265 1717

Email: sales@healthfulbio.com


So'rov yuborish

whatsapp

teams

Elektron pochta

So'rov